Ubrania firmowe

Bluzy i polary z logo – jak wybrać odpowiednią odzież reklamową?

Bluzy i polary z logo – jak wybrać odpowiednią odzież reklamową?

Jeśli jesteś szefem firmy, to na pewno chcesz, aby Twój biznes się rozwijał. Dlatego też warto zainwestować środki w promocję. Najczęściej jest ona powiązana z reklamami. Jednak są także inne sposoby. 

Coraz bardziej popularna staje się odzież reklamowa. Możesz dać ją klientowi, jako podarunek, ale także możesz zakupić ją, aby pracownicy nosili takie same ubrania i wyglądali profesjonalnie. Jednymi z takich ubrań są polary i bluzy z nadrukiem, który posiada logo lub slogan firmy.

Jakie cechy powinny mieć dobrej jakości polary i bluzy z nadrukiem? Jak je wybrać? W tym artykule właśnie tego się dowiesz! 

Polary z logo firmy – jaki materiał wybrać?

Na pewno zastanawiasz się, jaki wybrać materiał, jeśli chcesz zakupić dobrej jakości polary dla pracowników swojej firmy, oraz jej klientów, które będą służyły jako upominek. Otóż jedną z najlepszych wyborów będzie materiał mikropolarowego

Dlaczego? Jest to materiał, który nie ulega mechaceniu. Dzięki temu polary z logo firmy będą się profesjonalnie prezentowały. 

Jak wiadomo, taką odzież reklamową nosi się praktycznie codziennie, które sprawia, że kondycja materiał traci swój pierwotny wygląd. Dlatego musi być ona odporna na zniszczenia, a także na mechacenie. 

Teraz skupmy się na gramaturze. Najlepiej wybrać 210-260 g/m². Jest ona najczęściej spotykana w tego typu ubraniach. Ogromnym plusem jest to, że polar, który ma taką gramaturę bardzo dobrze utrzymuje ciepło. Dlatego pracownicy będą zabezpieczeni przed wiatrem i niższą temperaturą. Jeśli zależy Ci na naprawdę ciepłym polarze, to postaw na ubrania, które będą w grupie 300 i więcej.

Polary z logo – jakie powinny być?

Jeśli chodzi o odzież reklamową, to polary z tej serii powinny być przede wszystkim miękkie oraz lekkie

Nie powinny podrażniać skóry, dlatego miękki materiał, jest tu jak najbardziej wskazany. Lekkość zapewnia swobodę ruchu w każdych okolicznościach.

Co więcej, dobrze, jak polary mają zasuwane kieszenie. Jest to bardzo funkcjonalny dodatek przy tego typu odzieży, ponieważ można zawsze mieć przy sobie podstawowe rzeczy, takie jak: telefon, klucze czy dokumenty.

Mimo swojej lekkości, polary z logo powinny być ciepłe. Są to ubrania, które zapewniają komfort podczas zimniejszych dni. Propozycje polarów, które spełniają wszystkie te cechy, znajdziesz na https://www.e-logos.pl/produkty/polary-reklamowe/.

Polar reklamowy – na co zwrócić uwagę? 

Jeśli wybierasz polar reklamowy, to zwróć uwagę na kolor odzieży i pamiętaj o logo swojej firmy. Barwa powinna reprezentować kolory, które są kojarzone z Twoją marką. Jeśli jednak chcesz postawić na klasykę, to warto zakupić polary w kolorze czarnym. 

Jeśli chodzi o logo, to najpierw wybierz miejsce, w którym będzie, a następnie technikę znakowania. 

Czerwona bluza polarowa
Polar z mikropolaru, który się nie mechaci i zachowuje swoją jakość. Źródło: Strona producenta E-logos. 

Bluzy z nadrukiem – jaki materiał wybrać?

Jeśli chodzi o bluzy z nadrukiem, to najlepsza będzie bluza wykonana z bawełny

Taki materiał charakteryzuje się wysoką wytrzymałością, a także miękkością. Tkanina ta jest odporna na wysoką temperaturę i jest łatwa do czyszczenia. Co więcej, przepuszcza powietrze, dzięki czemu Twoja skóra będzie mogła oddychać. 

Możesz także wybrać bluzy wykonane z wysokiej jakości materiału z przewagą bawełny

Najczęściej do takiej tkaniny dodawana jest domieszka poliestru. Dzięki niemu ubranie jest odporne na wszelkiego rodzaju odkształcenia i tak łatwo się nie gniecie. Materiał jest także bardziej elastyczny. 

Bluzy z nadrukiem – jakie powinny być?

Bluzy z nadrukiem, które chcesz zamówić dla pracowników swojej firmy, powinny być przede wszystkim wygodne, miękkie oraz lekkie. Dzięki temu każdy użytkownik takiej odzieży będzie chętnie ją nosił każdego dnia w pracy.

Co więcej, ważne są także ściągacze na dole bluzy oraz na dole rękawów. Dzięki nim ciepło tak łatwo nie ucieka i zimne powietrze nie przedostaje się do wewnątrz. Zapewnia to komfort i dodatkowe ciepło.

Bluzy z nadrukiem powinny także zapewniać swobodę ruchu, która sprawi, że każdą czynność wykonasz bez żadnych przeszkód. Unikaj bluz bardzo dopasowanych do ciała, które mogą krępować ruchy i sprawić, że będzie niewygodna dla użytkownika. 

Nie oszczędzaj na gramaturze bluz z nadrukiem. Wybierz większą – około 300 g/m². Dzięki temu materiał będzie miękki, ale także ciepły. Tego typu ubranie zakładasz przecież, kiedy na zewnątrz jest chłodniej. 

Dobrze, jeśli bluzy mają kieszenie. Najczęściej nie są one zasuwane, więc nie schowasz tam ważnych przedmiotów, ale zawsze możesz ogrzać ręce. 

Interesują Cię właśnie takie bluzy z nadrukiem? Sprawdź ofertę na https://www.e-logos.pl

Bluzy reklamowe – na co zwrócić uwagę? 

Tak samo, jak w przypadku polaru wybierz odpowiedni kolor, miejsce na logo i typ znakowania. 

Zielona bluza z kapturem
Bluza, na której możesz naszyć lub wyhaftować logo swojej firmy. Źródło: Strona producenta E-logos.

Typy znakowania bluz i polarów reklamowych 

  • Haft komputerowy – wykonywany jest dzięki maszynie hafciarskiej, która jest sterowana za pomocą komputera.
  • Naszywka – Twoje wcześniej przygotowane logo jest naszywane na materiał. 
  • Tłoczenie – ta metoda polega na wtłoczeniu części materiału. 
  • Sitodruk – farba wtłaczana jest w materiał. 
  • Sublimacja – logo umieszczane jest na specjalnej folii, którą kładzie w miejscu, w którym chcesz wykonać grafikę i wgrzewa się w ubranie. 

Cena bluz i polarów z nadrukiem 

Nie da się od razu stwierdzić ile będą kosztować. Wszystko zależy od gramatury bluzy i polary, a co więcej od tego, jaki rodzaj znakowania na odzieży wybierzesz. Musisz najpierw skonsultować się z firmą, która przygotuje dla Ciebie ubrania i sfinalizuj zamówienie. 

Wybór odpowiedniej odzieży reklamowej jest istotna. Dzięki niej nie tylko promujesz swoją firmę, ale także pokazujesz swój profesjonalizm. Dobrej jakości bluzy i polary z logo przypadną do gustu każdemu pracownikowi, który zobowiązany jest je nosić w miejscu pracy.

Publikacja Redakcja BHP Żak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *