Artykuł sponsorowany
Kiedy jesienią zaczyna robić się chłodniej, kurtki do pracy stają się podstawowym strojem dla wielu ludzi. Taka odzież ma chronić przed chłodem, ale może też reklamować firmę, która zamawia ją dla swoich pracowników. W sklepach znajdziesz sporo fasonów takich ubrań, można je znakować na różny sposób. Na jakie firmowe kurtki warto się więc zdecydować? Pomożemy Ci podjąć decyzję.
Firmowe kurtki – kiedy są potrzebne?
Firmowe kurtki do pracy przydadzą się przede wszystkim pracownikom, którzy często wykonują zadania poza siedzibą firmy lub dużo podróżują. Ubrania firmowe pełnią wówczas dwie zasadnicze funkcje.
Kurtki do pracy będą potrzebne firmom, które chcą zadbać o swój wizerunek. Jednolity ubiór pracowników, dopasowanie kolorystyczne i firmowe logo na odzieży pomagają przedstawić się w roli profesjonalistów, a czasem i ekspertów. Firmowe kurtki dają też pewność, że pracownicy będą odpowiednio ubrani i nie popełnią faux pax związanego ze strojem, który może mieć wpływ na wynik transakcji czy opinię klientów.
Drugą funkcją firmowych kurtek do pracy jest reklama. Taki strój jednoznacznie pokazuje, w jakim przedsiębiorstwie jest zatrudniony pracownik. Kiedy więc rusza w trasę – nawet krótką – staje się chodzącą reklamą swojej firmy. Pomaga to podnieść jej rozpoznawalność, a także uwiarygodnić markę.
Jaki typ kurtki do pracy wybrać?
Przy wyborze firmowej kurtki do pracy warto rozważyć kilka opcji. Dobrym pomysłem będzie dopasowanie jej do charakteru działalności przedsiębiorstwa.
Firmowy softshell
Softshelle to w ostatnich latach jeden z najpopularniejszych rodzajów kurtek bez podziału na jakiekolwiek kategorie. Świetnie sprawdzą się w roli kurtki firmowej, są bowiem wygodne i uniwersalne. Cechują się niezłą wodoodpornością, pozwalają jednak skórze oddychać. Softshelle to modny wybór, który pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy. Szeroki wybór takich ubrań znajdziesz na https://sklep-logos.pl/kurtki-firmowe.
Firmowa kurtka 3w1
Firmowe kurtki 3w1 to uniwersalne rozwiązanie, które zapewni pracownikom duży komfort. Takie ubrania to gwarancja dobrej izolacji przed chłodem, ale w razie potrzeby można odpiąć podszewkę. Są dostępne w różnych stylizacjach, dobrze nadają się pod reklamę.
Kurtka pikowana
Kolejny modny fason, który sprawdzi się nawet w przypadku elegancko ubranych pracowników. Pikowane kurtki do pracy będą dobrze prezentować się niemal zawsze, także w zestawie z eleganckimi spodniami. Sprawdzą się przez cały rok, a dyskretne znakowanie, zwłaszcza w formie napisu, tylko doda im uroku.
Kurtka typu bomber
Krótka kurtka, która od lat pozostaje popularna. Lepiej sprawdzi się w nieco mniej formalnych sytuacjach. Jej wygodę docenią wszyscy pracownicy, którzy dużo podróżują. Będzie wdzięcznym nośnikiem reklam.
Jak znakować kurtki do pracy?
Wśród ubrań firmowych tego typu zdecydowanie najlepiej sprawdzi się kurtka z logo firmy. Najbardziej widocznym miejscem na taki wzór będzie lewa pierś ubrania. Alternatywne lokalizacje to ramię lub plecy. Jeśli celem jest przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, wybierz jednak znakowanie na piersiach.
Techniki znakowania mogą różnić się w zależności od materiału, z jakiego powstała kurtka. Najtrwalszym rozwiązaniem jest haft komputerowy, który doda też kurtce elegancji. Możliwe jest również znakowanie sitodrukiem czy termotransferem. To z kolei uniwersalne metody, które pozwalają na wykonanie bardziej skomplikowanych wzorów niż haft.
Podsumowanie: jakie firmowe kurtki do pracy sprawdzą się najlepiej?
Kiedy wybierasz firmowe kurtki do pracy, rozważ, czy priorytetem będzie dla Ciebie dbałość o wizerunek firmy, czy też jej reklama. Wybierz jeden z czterech najpopularniejszych fasonów: softshell, kurtkę 3w1, pikowaną lub typu bomber. Pamiętaj o odpowiednim znakowaniu, w tym o wyborze wytrzymałej metody zdobienia, która długo będzie tworzyć na kurtce wyraźny wzór.