Ubrania firmowe

Bluza firmowa – tak czy nie? Sprawdź, jak wybrać odpowiednią

Bluza firmowa – tak czy nie? Sprawdź, jak wybrać odpowiednią

Ubrania robocze lub firmowe funkcjonują w wielu przedsiębiorstwach z różnorakich branż. Pełnią rozmaite funkcje – od ochrony prywatnych ubrań pracowników przed zabrudzeniem po gwarancję dobrego wizerunku firmy w oczach klientów i partnerów. Oczywiście taka odzież musi być wysokiej jakości, tak jak na przykład ta z oferty Fruit of The Loom. Od charakteru firmy i zadań, które mają spełniać elementy firmowej garderoby, zależy również to, jakie ubrania zamawia dla swoich podwładnych pracodawca. Przy wyborze nie może zapomnieć również o odpowiednim oznakowaniu takiej odzieży logotypem firmy lub innym grafikami bądź napisami pozwalającymi na jej identyfikację: to świetny sposób na wsparcie działań reklamowych. Wielu pracodawców decyduje się na koszulki, które są zdecydowanie najpopularniejszym rozwiązaniem, inni wybierają kurtki, polary czy nawet koszule. Niektórzy zastanawiają się także nad znakowanymi firmowym logo bluzami. Czy warto postawić na bluzy firmowe z nadrukami? Odpowiadamy na te pytania!

Bluzy firmowe z nadrukami – zalety znakowanej bluzy

Bluzy firmowe z logo mogą spełnić kilka funkcji, które będą niezwykle korzystne dla przedsiębiorstwa. Taki rodzaj odzieży firmowej będzie służyć pracownikom zarówno w czasie godzin pracy, jak i po jej zakończeniu. Na pewno po skończeniu znajdą okazję do założenia świetnej odzieży Slazenger. Inne zalety bluzy firmowej to bowiem wygoda. Tego typu ubrania są niezwykle komfortowe, nie ograniczają ruchów pracownika. To idealne rozwiązanie na chłodniejsze dni oraz przejściowe okresy pogodowe, zwłaszcza w branżach i na stanowiskach, gdzie nie jest wymagany nieskazitelnie elegancki strój.

Wybór odpowiedniej bluzy firmowej przyczyni się więc do wzrostu zaufania do pracodawcy w oczach podwładnych, którzy docenią znakowane ubrania wysokiej jakości. To może także przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności przedsiębiorstwa. Podobnie jak w przypadku innych ubrań firmowych, dobrze zaprojektowana bluza będzie bowiem wykorzystywana przez pracowników również prywatnie. A to, przy odpowiednim wyeksponowaniu logotypu, staje się dodatkową reklamą dla marki czy przedsiębiorstwa.

O czym pamiętać wybierając bluzy firmowe z nadrukiem?

Decydując się na bluzę firmową dla pracowników warto pamiętać, że na jej wyborze nie można przesadnie oszczędzać. Każdorazowo trzeba stawiać na jakość, także gdy chodzi o nadruki na bluzy firmowe. O wysoką jakość nadruku dba na przykład firma Logos: https://sklep-logos.pl. Jeśli bowiem zakupione zostaną ubrania marnej jakości, zamiast korzyści przyniosą tylko straty. Z jednej strony materialne – trzeba je będzie bowiem często wymieniać na nowe – a z drugiej te niewymierne: załoga będzie niezadowolona i wizerunek pracodawcy w jej oczach z pewnością się nie poprawi. Dlatego należy wziąć pod uwagę kilka czynników, które pomogą właściwie wybrać.

Model bluzy dopasowany do pracownika

Nie wszędzie bluzy z logo się sprawdzą, ale w każdym przypadku muszą umożliwiać pracownikom bezproblemowe wykonywanie swoich obowiązków. Z tego powodu ważny jest krój bluzy reklamowej. Powinna być dość luźna, by nie krępować ruchów, ale jednocześnie nie może być zbyt obszerna – wówczas podwładni nie będą czuć się w niej najlepiej.

Za najbardziej funkcjonalne uchodzą zwykle bluzy firmowe z kapturem, który przydaje się zwłaszcza w czasie prac na zewnątrz i może podnieść wartość bluzy w sytuacjach prywatnych. Warto też postawić na bluzy z przednią kieszenią. Ciekawym rozwiązaniem są także bluzy zasuwane na zamek błyskawiczny.

Odpowiedni materiał

By bluzę nosiło się wygodnie, musi być wykonana z odpowiedniego materiału. Jego wybór częściowo warunkują okoliczności pracy, ale materiał zwykle musi być przewiewny, a jednocześnie ogrzewać ciało. Z tego powodu najlepiej sprawdzają się bluzy bawełniane z nadrukiem, sprawdzone w użytku prywatnym.

Dobrym wyborem będzie jednak także postawienie na bawełnę wzbogaconą elastanem. Taka kompozycja zapewnia dobrą wentylację ciała, a przy tym elastyczny krój ubrania. To ważne zwłaszcza dla osób, które będą w niej wykonywać prace fizyczne.

Własny nadruk na bluzę – kolory i znakowanie

Bluza firmowa nie spełni swoich zadań bez odpowiedniego znakowania. Powinno zawierać elementy jednoznacznie kojarzone z firmą, które będą dobrze kontrastować z kolorem ubioru. On sam również powinien być charakterystyczny dla danego przedsiębiorstwa. Projektując nadruk na bluzie nie należy jednak przesadzać z jego wielkością i skomplikowaniem, inaczej pracownicy nie będą chętnie chodzić w bluzie, wzrosną też koszty nadruku. Szczególnie elegancko i trwale będą prezentować się bluzy z logo w formie haftu komputerowego.

Zamawiasz bluzy z logo? Sprawdź jaki materiał będzie wytrzymały i wygodny dla pracowników: https://bhp-zak.pl/odziez-robocza-dla-pracownikow-jaki-material-nada-sie-na-nia-najlepiej/.

Publikacja Redakcja BHP Żak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *